Ketahui Rahsia Makan Apa Sahaja & Kurus Seawal 7 Hari Walaupun Tidak Bersenam

Ramai yang nak kurus, tapi risau lambakan produk di luar sana tidak mendapat pengiktirafan oleh PAKAR.

Bila di tanya, kebanyakkannya mengatakan bukan tak nak kurus, tapi risau akan kesan sampingan dan buah pinggang.

Jus Terungold, Produk Kurus hasil kajian PAKAR daripada MARDI. Telah diuji selamat dan berkesan!

TERUNGOLD telah terpilih dalam  MAJLIS PERASMIAN PROGRAM AGROINVEST MARDI 2022 sebagai salah satu  PRODUK HASIL KAJIAN MARDI yang dikomersialkan oleh SUPERFOOD BIOTECH”

Kebanyakkan produk kurus di luar sana mengandungi RACUN SIBUTRAMIN.

APAKAH ITU SIBUTRAMINE?

SIBUTRAMINE adalah RACUN berjadual yang dikelaskan dalam perubatan sebagai “appetite suppressant” atau penahan selera makan. Ia bertindakbalas untuk mengawal pusat selera di dalam otak untuk mengurangkan rasa lapar. Ia merupakan RACUN terkawal di bawah AKTA RACUN 1952″

Berapa ramai yang terpaksa menderita kesan sampingan kerana tersalah memilih produk yang mengandungi racun berbahaya semata-mata nak kurus..

Sayangi diri anda,
buat lah pilihan yang bijak..

OFFICIAL STATEMENT DARI MARDI

KENYATAAN MEDIA MENGENAI PELANCARAN TERUNGOLD OLEH MARDI

11 RESEARCHER YANG MENGKAJI TERUNGOLD

APAKAH ITU MARDI? MARDI merujuk kepada MALAYSIA AGRICULTURAL RESEARCH & DEVELOPMENT INSTITUTE, iaitu sebuah badan berkanun dibawah kerajaan MALAYSIA, yang diamanah untuk menjalankan penyelidikan dalam bidang makanan dan pertanian dan industri asas tani di Malaysia.

Adakah produk Terungold ini bahayakan buah pinggang? Ikuti penjelasan lanjut oleh Dr.Zuraida, Pakar Penyelidik MARDI.

--> Sila tekan butang "Play" Dibawah untuk mulakan video.

Kajian keatas Terung Asam yang dijalankan membuktikan ia membantu menghalang kenaikan berat badan dan mengurangkan berat badan berlebihan. Disamping itu, TERUNGOLD juga telah memenangi ANUGERAH EMAS bagi kategori INOVASI MARDI 2022.

Antara kelebihan terungold adalah :

Ramai diluar sana yang berani menggunakan produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okey tapi bila kelamaan akan memberi KEROSAKAN pada buah pinggang, waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu sis.. Terungold ni kan selamat untuk digunakan.

TerunGold™ telah pun mendapat pengkelasan sebagai Minuman Botani oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

TerunGold™ juga dikilangkan oleh pengilang yang diiktiraf oleh KKM serta telah mendapat Pensijilan Halal oleh JAKIM.

Mari Lihat Testimoni Penguna- Pengguna Terungold

(Sila Swipe ke Tepi Gambar Testimoni Dibawah Untuk Lebih Banyak Testimoni) 👇🏻

Dah ramai berjaya turunkan berat badan dengan Terungold, takkan kita nak tengok orang lain je yang berjaya?. Kalau kita tidak ambil tindakkan sekarang, sampai bila-bila pun kita tak kan dapat hasil nya.

Pepatah ada mengatakan, “Setiap yang berusaha pasti berjaya”. Jika mereka boleh, kenapa tidak kita? 

Sekarang adalah masa yang sangat sesuai untuk mulakan misi kurus kerana tengah ada promosi yang sangat berpatutan. Lepas habis promosi ini, harga akan kembali seperti asal.  

Jadi tersangatlah rugi jika kita tidak ambil peluang harga promosi ini untuk mulakan misi kurus & sihat.

"Produk Kayangan, Harga Marhaen"

YA! TUNGGU DULU!!!


Diskaun 70%, dan dengan pembelian 3 botol ke atas, kami bagi 4 jenis freegift untuk bantu anda lebih cepat kurus dan kekal langsing.

PROMOSI 4 ITEM PERCUMA INI BAKAL TAMAT PADA 18/05/24

PROMO TAMAT DALAM
Alhamdulillah, stock TERUNGOLD dah kembali pulih. Production kilang kini telah berjaya menghasilkan banyak stock TERUNGOLD setelah mendapat bahan mentah daripada pihak pembekal. Dapatkan TERUNGOLD, hanya di website ini sahaja. Jaminan wang dikembalikan jika stock delay lebih dari 7 hari bekerja.

Sila Pilih Salah Satu Dari Set DiBawah

SET PROMO 5.5 (6 BOTOL)

RM1194 RM279
  • 3 BOTOL TERUNGOLD
  • FREE LAGI 3 BOTOL TERUNGOLD
  • FREE POSTAGE
  • FREE 2X EBOOK MASAKAN
  • UNTUK 72 HARI
  • JIMAT RM915

SET 4 BOTOL + ALL FREEGIFTS

RM796 RM230
  • 3 BOTOL TERUNGOLD
  • FREE 1 BOTOL
  • FREE POSTAGE
  • FREE BENGKUNG TERUNGOLD
  • FREE 10x TEH DETOX
  • FREE 1x SUGACUT
  • FREE 2X EBOOK MASAKAN
  • UNTUK 48 HARI
  • JIMAT RM566

SET PROMO COMBO + 1

RM597 RM179
  • 2 BOTOL TERUNGOLD
  • FREE 1 BOTOL
  • FREE POSTAGE
  • FREE 2X EBOOK MASAKAN
  • UNTUK 36 HARI
  • JIMAT RM418

SET BIASA

RM199 RM95
  • 1 BOTOL TERUNGOLD
  • FREE POSTAGE
  • UNTUK 12 HARI
  • JIMAT RM104
  • NO FREE 1 BOTOL
  • NO BENGKUNG TERUNGOLD
  • NO TEA DETOX
  • NO SUGACUT
  • NO EBOOK MASAKAN
KHAS UNTUK HARI NI 18/05/24 JE.. SELEPAS PROMO INI TAMAT, HARGA AKAN KEMBALI SEPERTI BIASA
PROMO TAMAT DALAM
Takut barang tak sampai? COD kan ada, Bayar je nanti dekat abang ninja.

SILA PILIH PAKEJ DAN ISI MAKLUMAT ANDA

Product
Quantity
Price
SET PROMO 5.5 (6 BOTOL)1
+
Original price was: RM1,194.00.Current price is: RM279.00.
SET 4 BOTOL + ALL FREEGIFTS1
+
Original price was: RM796.00.Current price is: RM230.00.
SET COMBO + 1 (3 BOTOL)1
+
Original price was: RM597.00.Current price is: RM179.00.
SET BIASA (1 Botol Terungold)1
+
Original price was: RM199.00.Current price is: RM95.00.

MAKLUMAT PENERIMA

Malaysia

ORDER ANDA

Product Subtotal
SET PROMO 5.5 (6 BOTOL)  × 1 RM1,194.00
Subtotal RM1,194.00
Shipping Enter your address to view shipping options.
Total RM1,194.00
  • Barang Sampai 2-3 hari (Ninja Van)

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Jika anda menghadapi masalah semasa melakukan pembayaran atau anda ingin order melalui whatsapp, klik gambar "whatsapp" di bawah untuk mendapatkan bantuan dari staff kami.

Jika ada sebarang pertanyaan, klik gambar "whatsapp" di bawah

FAQ

Lelaki dan Perempuan boleh amalkan TerunGold

Kesan boleh di lihat seawal 3 hari sahaja jika mengambil Jus dengan betul dan konsisten Berdasarkan rekod pengguna TerunGold sendiri,
(Turun 4kg dalam 3 hari sahaja)
Berat bawah 80kg : 5ml pagi sebelum sarapan dan 5ml mlm sebelum tidur. Berat lebih 80kg 10ml pagi sebelum sarapan dan 10ml mlm sebelum tidur.
(Recomended ambil 2 botol ke atas)
1 Botol : 250ml (tahan 25 hari untuk berat bawah 80kg)
TerunGold 250ml
pengunaan bagi 25 hari sebotol

Originally From MARDI

Bermula untuk 10 tahun dan ke atas.

Ada, Terungold telah mendapat pengkelasan minuman Botani oleh KKM dan kilang pengeluar Terungold juga memiliki sijil halal dari JAKIM

Rasa masam manis yang sangat sedap

Boleh, consume macam biasa sahaja

Tak perlu pantang, cuma elak atau kurangkan pengambilan kafein. Jika nak ambil kafein seharusnya dijarakkan 3 jam sebelum dan selepas minum

Sila jarakkan 2jam daripada pengambilan jika mengambil ubat secara kerap daripada doktor

Ya kami ada menyediakan Perkhidmatan Barang sampai baru bayar(COD) untuk seluruh semenanjung malaysia kecuali sabah dan sarawak

Disclaimer :
1- Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy_policy

2- Individual results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are by real people, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

Shipping & Delivery : We will deliver within 24 hours after confirming your order.

It is expected to arrive within 3-5 working days. We will notify you whenever ther are special circumstances.

Return : You can contact us at 011 6519 6799 for any inquiry

Privacy : We will not use personal information provided by our customer

for any purpose other than shipping and contact, not transfer or provide to a third party

Terms & Conditions : By visiting out site/ or purchasing something from us, you engage

in our “service” and agree to be bound by the following terms and conditions.

Contact us :

bISCOOT MARKETING SDN BHD.

9, Jalan Perindustrian Suntrack, Hub Perindustrian Suntrack Off Jalan P1A Seksyen 13, Kawasan Perindustrian Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Phone  011 6519 6799

💬 Need help?